Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Ahad, 7 Mac 2010

Buat Duit dengan adf.ly

Salam semua..
Di sini alia nak kongsikan apa info terbaru yang alia dapat.."betul ke klik jer..leh dapat duit.." ok tak cuba mana nak tahukan..

Alia nak sharekan bagaimana adf.ly ini berfungsi dan berjalan..ianya mudah saja anda hanya ada satu link seperti ini http://adf.ly/?abcde setelah anda register di adf.ly kemudian marketkan link tersebut ikut cara anda.Apa yang best iklan ini bila ada orang klik untuk pergi ke iklan tersebut anda akan dibayar,kiranya seperti pergi site n dapat payment.Tapi biasalah caranya senang sahaja jadi bayarannya pun ciput..tapi lama2 jadi bukitkan.Untuk program ini anda akan dibayar $0.00050 satu kali visit,jadi anda perlu berapa visit untuk peroleh wang yang banyak.

Ini menunjukkan anda perlu mempunyai trafik yang tinggi untuk menjana pendapatan daripadanya.Jadi mari kita cuba menjana pendapatan dengan adf.ly ini sebagai seorang blogger anda akan dibayar melalui paypal jika payment anda sudah mencecah $5.00,jd mudah untuk menerima bayaran.

Jadi apa tunggu lagi DAFTAR sekarang untuk menambah pendapatan dari adf.ly-
adf.ly ini juga digunakan untuk memendekkan nama domain dan sesiapa yang klik melalui link yang anda buat itu anda akan DAPAT DUIT..mudahkan

salam sayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan