Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 22 April 2010

Ada baiknya FACEBOOK..

Memang sebelum aku bergiat aktif di alm maya nie aku memang malas ambik tahu pasal FB  nie..sehinggalah satu hari kawan aku bercerita mengenai berjumpa kawannya masa zaman sekolah rendah dalam FB..jadi aku pun mencuba nasib ingin mencari kawan 2 sekolah lama yg lama terputus rasanya rindu masa zaman2 persekolahan bersama kawan2..memang rindu sangat..tapi saat ini alhamdulillah kami dapat berhubung dengan kawan2 dahulu..senior atau junior..dan still dapat tahu perkembangan mereka hari2 walaupun tak bersua dan walaupun jarak memisahkan kita...alhamdulillah semoga persahabatan ini akan kekal selamanye...AMIN...
Insyaallah bila ada peluang aku akn upload kan pic mereka kat sini..masing dah punya keluarga dan pekerjaan..masing sibuk ngan hal masing2 tapi dunia FACEBOOK..tetap mengukuhkan persahabatan kami...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan