Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 2 Ogos 2011

MARY KAY RAMADHAN DI MELAKA DAN KULAI~

Salam ramdhan buat semua pembaca blog saya::::
rasanya ini asuk tahun ke-2 bersama blog ini....masih bernafas lagi dan masih ada lagi insyaallah walaupun kureng.....

jadual saya bersama marykay agak padat lah jugak..amaklumlah bulan pose kan...insyaallah skincare class tetap seperti biasa...

30 julai~scc di seri costa melaka~(suksess event)

6 ogos~ make-up advance

13 ogos ~event hotel sayang kulai

14 ogos~ scc batu hampar,melaka

selain tarikh ini saya hanya buat scc di rumah sahaja...jika anda berminat untuk panggil saya ke tempat anda sila inform awal2...

call saya direct::: 0162744684 (lia)

jom cantik di aidilfitri.........anda tak aan rugi jika menyertainya sagt teruja danm berbaloi baya sgt ilmu tentang kulit yg saya pasti anda tidak tahu...

salam sayang dari saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan