Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 26 Julai 2011

SURI RUMAH BOLEH BERJAYA BUAT MARY KAY...

pengalaman saya sendiri...kenapa saya ingin jadi beauty consultant!! huh...dasat tau...

~saya hanya lah wanita biasa yg bergelar suri rumah saat saya mengenali marykay...
sukakan kecantikan~pernah bercita2 ingin jadi mak andam..huhu

~saya juga bingung mencari produk yg sesuai..kerana muka saya bermasalah..tak tntu arah..kejap ok..pastu nanti ko...

~saya nak ada kerjaya sendri dalam masa yg sam saya tak suka bekerja ngn org ...erti kata lain saya suka da bisness sendiri....tapi tak tahu bisness apa....

~terdengar shaja mary kay!!! rasa mcm ada sesuatu yg istimewa....bila kawan perkenalkan tentang bisnes ini saya sgt teruja....(seperti yg saya inginkan)

dan yg paling 2 saya suka..."mary kay berkata::" tak perlu buka kedai..hanya mulakan dari rumah sahaja"::: jika buka kedai mmg tak kaya>>>>>(sblm nie mmg pernah bukak kedai..mmmg tak kayo)

so saya tekad dan ingin mencuba..kalo tak cuba tak tahu apa yg istimewakan....

bila dah join...mengenali produk..rasa bertuahnya saya...inilah yg saya cari selama ini....inginkan produk yg kualiti ,jimat,dan berksan..ini adalah yg terbaik...

-plan marketing yg sangat jujur dan straigt...anda usaha anda pasti dapat...anda malas anda ketinggalan...

-bila bersama2 sister marykay...wahhhhh mereka sgt positive...bekerjakuat...ingin sharing sentiasaa...ikhlas... dan itu adalah antara sifat2 yg diterapkan masa g trainning...

sgt humble..bila mengenali mary kay!!

dan apa yg saya lalukan sentiasa dihargai dan mendapat pengiktirafan....:terasa sgt2 berbaloi...

so pesanan saya kepada beauty2 consultant yang baru..........ini adalah pilihan anda...kejayaan terletak dalam tangan anda...peluang dah depan mata...jgn sia2 kannya...kita cuba sedaya upaya menbina karier/profesion kita...

kita mesti bertekad dalam hati kita.........hanya dalam tempoh setahun kita mesti mnjadi SALE DIRECTOR....itu adalah tempat yg sangat selesa bg kita....

JOM ..SAMA2 BERUSAHA DEMI MASA DEPANKELUARGA KITA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan