Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Ahad, 12 Jun 2011

FACIAL & MAKE~UP MELAKA

hi all my fren blogger....harap kedatangan jun ini semakin baik yer daripada bulan lepas~sungguh cepat masa berlalu...dan blog pun dah lama x update~biasalah mcm2 hal dan komitmen yg perlu dilaksanakn...

alhamdulilah bisnes kami suami isteri semakin baik....darling dengn projek rumahbanglo nya...bukan rumah kami yer...insyaalllah akn dtg bulan depan ...doakan lah yer...saya dengan bisnes mary kay...alhamdulillah syukur...saya dah nampak keuntungannya...walaupun dlm blur2...nak memahaminya...syukur saya HEBAT....
dan cabaran saya juga semakn HEBAT dan harap dipermudahkan amin.....

ank~ank mcm biasa...cuma hari tu demam selsema masa g KUANTAN & TERENGGANU...tapi ok x melarat...

kepada org melaka yang masih belum dapat hadirkan diri di SESSI PENJAGAAN KULIT /FACIAL DAN MAKE~UP MELAKA:::::
SILA CALL SAYA OK...ALIA~0162744684.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan