Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 27 Jun 2011

Dapatkan MARY KAY secara ONline di Facebook "SOLEK MELAKA"

Halooo~

lama gila x updatekan!!

mcm2 aktiviti sebenarnya & hal~kebetulan baru selesai majlis persandingan kakak saya & majlis akikah 2 putri saya *-* syukur alhamdullilah sampai hajat saya~semoga selepas ini allah akn murahkan lagi rezki saya & keluarga-amin!

ok info penting!!!!

UNTUK DAPATKAN PRODUK MARY KAY SECARA ONLINE ~ BOLEH ADD SAYA DI FACE BOOK " SOLEK MELAKA"boleh tengok gambar kelas skincare yg saya bat dan gambar2 produk ok!!!

salam sayang dari saya~

alia ::SENIOR BEAUTY CONSULTANT :::0162744684

Tiada ulasan:

Catat Ulasan