Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 26 Julai 2011

BEAUTY WORKSHOP MARY KAY DI SERI COSTA HOTL,MELAKA

Halooooooooo

anda sedang tercari2???? kecantikan..masalah kulit...tak tahu nak pakai produk apa yg bagus...sudah binggung...nak kluar dari kenkangan kewanagn....

mai lah datang event saya ::::

3O julai sabtu
HOTEL SRI COSTA,MELAKA
1PM-4PM
FEES : RM20
DOORGIFT~

mari kita merealesekan tensionkan....jom bersam2 saya kita belajar cara2 nak berspa dari rumah::::body scrub/hand scrub/lips spa/ n facial /make-up

wowwwwwwwww...anda bertuah dpt peluang ini...

ok saya juga mengadakan kelas setiap hari dirumah saya atau di tempat anda atas permintaan....

boleh2 call saya...;-)

alia md derus 0162744684 add fb (solek melaka)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan