Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 18 Julai 2011

MARY KAY DI KULAI,JOHOR

assalammualaikum.........haloooo...

wah sudahlama blog saya berdiam dirikan....walaupun sesekali saya tetap update jugak...cz penangan blog ini dasat jugak untuk bisness saya...
orite,tak nak citer panjang.....apa yg saya nak share...wah.....pangkat sudah naik dalm bisness marykay nie....senangkan...walaupun baru 3 bulan...alhamdulillah sgt teruja n rasa sgt2 dihargai...status saya sekarang adalah ::::: SENIOR BEAUTY CONSULTANT ~;-)

Orite...alhamdulillah sejak balik trainning saya sgt bersemAngt...thnks all SD in marykay.... u r great...

OK...last 3 days baru balik dari KULAI...event beauty workshop....kt sana sgt menggalakkan..respon baik...wah...bakal2 beauty consultant pun akan lahir ramai disana...

ORITE...selepas ini saya akan adakan selalu beauty workshop di KULAI...so sesiapa yg berminat boleh call direct...0162744684~ alia---

dan bg yag nak ,mendapatkan produk pun boleh...saya ada beauty consultant disana...;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan