Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 23 Mei 2013

Sahabat yg paling rajin "call " aku...

As salam..wah en3 best ajer..istimewa sungguh orang nie... memandangkan cuaca sgt hot..mailah hapdate... ok nie kawan aku namanya HAFIZAH..binti ZAKARIA... (malas nak tempek pic..glamer plak kawan aku sorang nie... sejak dia tahu aku mengandung coz sama 1 teamlah ngan dia..aku dah ank ke-3 dia baru nak mauk 2...rajin mengupdate berita terkini pasal preggy..ha3 terubat boring jugaklah kadang2..leh tukar2 citer.. pernah skali sama plak hari g klinik..hehe..so far yg lain2 xsama dah..tu lah sekali xder lah boring sangat kan... hari nie dia call tanya appoiment aku bila...nak sama lah tu...rupenya HB dia dah ok..xlow lagi..so dia akn g check up lagi sebulan..hari tu hb nya bawah 10..so skang dah naik 11..kira oklah tu..aku suh naikkan lagi..dia kata dia makan spirulina n herbalife.. chehwah!! macam ko lak yg doc...bukan apa hb aku tiggi apa..13.55 ha!! see....coz aku ada terbaca makan jambu batu time preggy nie mmg meningkatkan HB..hari2 aku makan .wajib buah tu ada..hubby pun suka lagi pun bagus untuk kulit lagi pun buah jambu katanya boleh menyerap gula time preggy nie.. hope betullah aku paling takut ada gula..tapi so far sampai skang neg gula aku...dulu masa preggy kakak ngn adik manjang ada gula..sampai kena buat MGTT.. ok lah cerita BINAR BENING BERLIAN..dah strat ..hoho...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan