Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Ahad, 31 Oktober 2010

Aku dah banyak leka;;;;

Assalammualaikum...
rasanya sudah lama tak menjenguk blog aku yg dah bersepi nie..mmm manakan tidak dah bersawang..org pun takut nak datang..walaupun aku nie surirumah sepenuh masa tapi sibuk bagaikan YB ada ajer rasa masa tu tak cukup... ya allah kau permudahkanlah segala urusan kami sekeluarga..amin..

HARI AHAD YG CERIA..
memg seronok tgk kakak dan adik main berlari2 keliling rumah..pastu main2 jadi hantu cinalah,hantu poconglah..agaknyer mcm tu lah masa aku kecil2 dengn adik beradik aku yg  lain*nak flashback balik tapi mcm dah ingt ajer* ^-^

tapi biasalah ank2 nie dah main2 nanti bergaduh....nangis..pastu muncung..nanti baik semula...anak..ank...pernah terbacalah kat article mana agaknyer biar kecik2 bergaduh nanti dah besar insyaallah tak bergaduh,sebab masing2 sudah menyelami perangai masing...mungkin betul jugaklah...

biasalah kalau tulis blog mesti rangkum skali..hahah..pemalas kan..
actually tujuan blog ini di tulis supaya aku adan ank2 ku boleh baca bila mereka dewasa..kalau tulis kat diary mesti kita lupakan...huhu  *-*..

"LAUK HARI INI SANGAT SEDAPLAH IBU" itu adalah ayat setiap kali apabila aku masak ank2 akn cakap mcm tu terutama KAKAK..yg adik akan follow ajer..kadang2 masak telur dadar pun dia kata "DAP BU ACAK"haha..adik..adik memg sanagt cute tau budak nie kalau bercakap..dah lah pelat...

hari ini masak.... ^ labu masak lemak^ ikan masin^siakap masak 3rasa^ayam goreng^ + teh o ais^

             Gojenng..gojeng..bersama permata hatiku...yg sangat comel dan cantik..ummmuah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan