Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 19 Oktober 2010

~Kawan2 lama datang umah*10 tahun tak jumper* n aku sudah gemoklah..

Bismillahirahmanirahim...
selamat malam*saat ini*

lama giler x update blogkan..>..<
biasalah mcm2 hal...
lagi pun asyik ngadap FB ajer...actually skang nie tgh sakit perut giler..mcm angin ajer...hehe..adush..tahan lah jugak..actually selepas makan pil spirulina nie selera makan menjadi-jadi...memg itu yg aku nak..tapi asyik nak makan ajer plak boring gak...tapi darling kata memg dah nampak berisi skit..nak/nak tang peha tu...biasalah org perempuan itu yang naik dulu kot...

tapi aku sendiri pun rasa..pipi dah tembam..seluar pun dah ketat..harap2 aku leh up kan lagi bert badan aku nie...org lain sebuk ank kurus aku lak loghat nak gemuk...selalu mcm tu kan..x pernah puas dengan apa yg kita miliki...

alhamdulillah aku bersyukur di atas segalanyer..amin..

ini pic terbaru..bersamakawan2 skolah yg datang umah..walaupun dah habis raya..mereka sudi datang~thanks my fren..


see..aku sudah bulat..hahaha
~member2 nie semua anak dara lagi...huhu..aku yg kawen awal..apa nak buat dah ada yg berkenan..

sian kat diorang sebelum sampai dah sesat~
btw thanks to dayah,mummy,eta~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan