Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 6 Mei 2011

DEMI MARY KAY~SAYA KUATKAN SEMANGAT!!!

wow...Sungguh excited kalo bercerita tantang MARY KAY kan...yess itulah perniagaan saya yang terbaru..huh baru sebulan saya ceburi menjadi Beauty Consultant Mary Kay..walaupun pengalaman lalu saya adalah beutician ..dengar mcm senangkan...berbanding ngn org lain yang tak pernah terlibat dalam dunia kecantikan...tapi dalam MARY kay saya baru sangat2 banyak lagi yang perlu dipelajari...huh!!

Tapi hari ini memg mengujimkesabaran saya:::: memg saya ada scc di Padang Temu,Melaka...oleh kerana sudah mengikat janji dengan sahabat saya Kak Leha..saya datang juga kuatkan semangat..sepatutnya dia mesti mengesahkan kehadirannya dulu coz saya xder no hp dia..tapi oleh kerana dia dah bagi syarat..katanya..akk tak tepon pun ko mesti datang!! yess mem..saya akur..

Pukul 10 am saya dah tercatuk kat Balairaya Padang Temu tu.,..bersama 2 org putri saya...putri saya mesti nak join kalo saya ada scc..mcm diorg plak Beauty Consultantnya.
Nak pendekkan cerita 1/2 jam saya menunggu kak leha..bertanya saya jiran sebelah mana umah kak leha..berjalan lah kami 3 beranak kat jalan besar..mencari umah kak leha..dah masuk lorong umah dia..tapi mcm takut jek..sunyi pusing balik...tanya org lagi ..yer betul memg sah itu lorongnya...kebetulan nasib saya baik...Kak leha keluar..dengan tak mandinya..tengah nak sidai baju...
huhu..memg menguji kesabaran saya~tapi demi MARYKAY & PERJANJIAN YANG telah dibuat saya REDHA..ALHAMDULLILAH...

Kak leha mintak maaf diatas masalah nya yg tak dapat datang ke balairaya dgn masalah tiada kredit!! uhh tak per itu perkara biasa...asalkan saya dah jumpa rumahnya saya cukup bertuah...dan sangat berbesar hati masa scc berjalan kak leha mempelawa jirannya untuk join skali...

wah ..lebarnya sayap saya...selepas ini tempahan klass saya pasti penuh...atas dek kerjasama kak leha n kak yati yang sudi memperkenalkan saudara mara n sahabat handainya:::: SYUKUR2...SCC sepatutnya habis kul 12.00 Oleh kerana saya menunngu kak leha hampir 1/2 jam dan menuggu kak yati datang pun hampir 1 jam..so sampai kul 2.00 scc saya....uhhh..kesian kat putri2 saya...

layankan edisi pic masa umah kak leha yer...




pic kak yatie selepas tak sempat nak ambik coz bateri kamera habis plak~

happy viewing my page~

HI LADDIES:::: KELAS PENJAGAAN MUKA MASIH DIBUKA FOR FREE~ SO CEPAT2LAH BOOKING YER~~~~COMING SOON BANGI! PENANG!  KUANTAN! JOM2 JOM2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan