Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 17 Mei 2011

MEMANG BEST & MEMPERKAYAKAN

bismillahirrahmanirahim...

mula2 saya ambik keputusan untuk join bisness MARY KAY...saya yakin 80% saya bole buat..lagi 20% tu saya risau xder org beli kononnya produk MARYKAY mahal...yer ker??? huhhh tak lah...sangat2 berpatutan:-) harganya dan kesannya yang amat bagus dan berkesan...

Di kelas pertama saya...x der sale....tapi saya cukup bersukur coz ada jugak guest dan ini boleh improve saya punya scc~
tapi bila klass ke-2 n seterusnya...WOW...great saya boleh buat jualan!!! hoho...gumbiranya hati....


dan kini semangat saya untuk berkongsi dengan semua wanita di MELAKA sangat2 membuak2...tujuannya saya nak improve lagi skill saya...dan semangat itu sedang marak..so mari kita sama2 mencari peluang ini...

kepada yang ingin menjadi sebahagian daripada MARY KAY...hubungi lah saya::::saya pasti membantu anda...chaiyok2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan