Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 9 Mei 2011

SKINCARE CLASS MARYKAY BERSAMA IBU MENGANDUNG::

WOW great!! teruja saya scc bersama guest saya a.k.a my sister...kenapa tau?? coz dia di sahkan mengandung 10 minggu..so biasalah morning sickness yang agak teruk melanda dirinya...
masa mula dia sampai rumah saya..dah muntah dulu n keadaanya memg tak bermaya lansung..muka menyeringai ajer..^-^ huhu kesian bangat saya pun pernah alami keadaan trismeter pertama! o . m .g




taraa..

so freshkan..

memg masa make up tak der plak nak muntah..

sedap ajer bermake-up n dia pun rasa segar dan bau set skincare pun harum ajer semuanya fresh!!!
mungkinkah baby girl..
hoyeee~

so sangat rekomenlah n bagi idea kat saya juga untuk buat class special untuk ibu mengandung!! untuk mengembalikan kecerian dan kesagarannya!

so sesiapa yang berminat untuk klass facial n make-up basic calling2 alia ok terutam untuk org2 melaka ~mari kita berspa juga!
alia: 0162744684!

dan juga sesiapa berminat untuk jadi BEAUTY CONSULTANT MARY KAY!
hanya sign up rm 200 ( 180 sign up + 2o (training class)

anda akn dapat starter kit lengakap!


huh! sangat berbaloi ok~ ini kepada sesiapa yg nak commit bizness ni secara serius~ mungkin anda adalah orgnyer?

ok..oleh kerana saya tengok munya lesu..so jom kita berfacial boleh bagi freshkan!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan