Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 19 Mei 2011

QISTINA PUTRI 6 TAHUN

SYUKUR ALHAMDULLILLAH...

masih berkesempatan nak menupdate blog ini...

saya betul teruja bila putri saya 6 tahun..rasanya baru saja melahirkannya semalam...
dan tak sangka juga saya dapat buatkan majlis kecil-kecilan sepeti yg diingininya...yang penting ada nenek..walaupun keluarga yang lain xdapat hadir kerana bukan waktu cuti...tapi ok syukur jua~

tarikh lahirnya 12 mei 2005 sama hari lahirnya dengan FOUNDER MARY KAY~
Semoga kakak jadi sepeti beliau membantu mmperkayakan kehidupan wanita:::

ok h/skool mungkin berjalan agak seperti biasa..cuma saya tak perlu bersusah payah untuk mengajarnya membaca lagi cz kakak dah boleh baca dengan lancar~

seminggu 3 x mengaji di TASKA sahabat saya~
*semalam cikgunya complent kakak agak lupa dan confius dengan huruf itu...tak per..ini proses pembelajaran untuk dia insyaallah akan lancarlah nanti
^-^

kelas swimming::::: memg impian saya nak kakak berenang cz saya x pandai berenang...tapi sudah 3 bulan kakak x boleh nak completekan klassnya...kerana air di satdium hang jebat sangatlah sejuk...so dia tak boleh bertahan...saya plak suami isteri y stress acapkali hantar hanya berendam 15 mnit dah menggigil kesejukan...

so kami ambil keputusan cutikan sementara..cz tak nak memaksa....tgklah keadaan mcm mana nanti:::::

sedang berkira2 nak hantar class ballet coz...tak berendam dalam airkan...cz dia pun berminat tapi adakah itu satu keperluan~~~~saya hanya nak dia bergaul sahaja dan nak dia belajardenagn kawan2 sekeliling....
*-*semuanya dalam perancangan lagi....

so harapan ibu:::semoga kakak menjadi nk yang berguna dan solehah~dan juga ibu & ayah sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kakak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan