Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 19 September 2013

33 minggu

alhamdulillah usai sudah solat dhuha dan surah waqiah....
semoga aku istiqamah melakukannya...mohon ibu2 yang membaca ini pun dpt mendoakan ku k!!

sementara menunggu hubby ambik adiq #qeesya# balik skolah...hapdate lah sekejap k!!

rasa cepat sangat masa..mcm nak tahan2 kalo boleh...tapi apakan daya!! hujung bulan menjelma tiba! bnyk bil2 yang perlu dilangsaikan dan segala urusan perlu disiapkan ond dot! mohon allah permudahkan urusan aku dan suami....

33 minggu dah..sarat dah perut pun dah membesar...
smlam g bt appoiment kat O&G pada asalnya 2 minggu lalu tnc tapi aku cabut lari..malas nak nunggu lama sangat! tapi bila g check up kat klinik doc nak result! adoiii haiiii...dia refer aku balik kat sana...sabar jer lah...

so isnin 23 hb aku kena g check kat GH lagi...hope urusan semua cepat dan tiada masalah...

baju baby dan baju aku pun dah mula mendobi....alah baju baby tak banyak pun beli yg penting untuk pki sahaja..adalah dalam 12 helai...dan bnyk jugak sebenarnya keperluan lain yg belum beli...aku jenis asal aku g shoping aku beli sikit2....

lom ada kesempatan nak g shopping terus beli skali arung!...sabar yer baby...insyaallah ada masa lagi nih..

keadaan aku ok tiada masalah...makan mcm biasalah still kontrol...supaya tak naik bnyk sgt masa nak due nanti..cuma aku notis mmg kuat manis...cth air manis! coklat! mmmm...

sakit pinggang- baby aktif-sakit ari2...sakit pinggul...semua adalah tapi tak der lah teruk sgt!
nak berjalan pun mcm penguin dah rasa....sabarlah teruskan aktiviti sehat,mkn sehat...

org kata lepas 28 minggu biar bnyk berjalan...adoii hai...nak window shopping hubby memg tak suka! dia jenis ada duit baru jalan tuh yg dia suka...so xder peluanglah kan...nak jalan2 cuci mata!

jalan dlm rumah pun apalah sgt! aku bnyk duduk baring....bangun time masak-solat-mandi...sidai baju...selain drp tuh aku duduk n baring je...

hah1 panjang bebel kan! ok stop!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan