Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 10 Oktober 2013

80% kata boy

as slm
hari ini melaka cuti sempena besday TYT negeri melaka
the putris pun xder g trip ke johor.... enjoy yer my girls♥
 ok since teringat mlm tadi aku g makan kat nasi lemak ujong pasir kakak tuh menegur..mmg lama xjumpa dia...slalu g dia xder pekerja  jer yg ada..

dia pun tersenyum nmpk aku preggy,almaklumlah selu dulu asyik ty tak nak tambah ker...rasa nya dia sampai 2x mengandung dkm tempoh 6 thun nie...
so cam biasa lah owg tgk perut mesti akn meramalkan....
"mesti kali nie boy"...tajam jer perut tuh...hihi... oh yer owg kata kalo shape cantik boy ..ok aku terima jer...mmg rmi kata boy... hihi ...seronok dengar...
aku just ckp ^serprise^...

kalo aku g meeting o mna2 pun cakap boyyy...hehe! strsss pun ad gak pepandai jer kan...
btw aku xkisah...hehe yer ker???
yup ini rezki allah andai kata xnak bg bby boy lagi kali nie aku pun redha...
best apa 3 girlz...brg gegirlkan cute2 pink2...mmg kalo g shopping pun brg gegirl jadi perhatian....

teringat dulu masa wshopping ngn kak sarina...aikk girl ke boy nie?asyik pgg brg giro jer....ha3...striking tu color dia...


oklah ...hari nie rasa mcm very mild memulas + sakit pinggang....
lom nk bersalin lagi kot....tunggulah minggu ke 37 dah betul2 matang baby..dont worry kami semua x sabar.... sgt2 rindu bby dah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan