Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 22 April 2011

1st time buat threading:::

salam..hai ..
ha kali nie nak citer pasal threading ^-^ pernah buat tak...???ha saya 1st time buat almaklumlah dah lama sangat nak buat..tapi tak kesampaian...dan kebetulan ada kesempatan dan kena pada tempatnya...saya pergi buat kat ocean,melaka..salun mariam~kasi promot skit yer..ok nie salun indian muslimlah..yang buat nie adik iparnya kak sheila (india)..pandai betul dia buat...1 muka rm15 *sangatlah murah saya rasa*
SAKIT??? toksah lah tanya memg meleleh air mata nie..bila part kat kening..tang pipi dan uppere lips ok lagi...

saya tak tahulah kebaikan buat threading nie..tapi apa yang saya search kat internet org yg pernah buat kata..lama2 bulu2 dimuka kita akn semakin halus n lama2 tak keluar lagi..."jangan sesekali" cukur ok..

tapi...lepas buat threading..jerawat n macam ruam keluar..saya perasan gak..ingatkan disebabkan saya nak period tapi memg gitu rupanya..so lepas buat threading otai syorkan tuam ngn ais..pastu letak toner..ini dah hari ke-3 hope masih sempat lagi..."risau plak" coz esok dah lah nk perform..huhu~dengan segera cerpat2 sapu toner...yeahhh!!




ok
layan

1 ulasan:

  1. Salam. Nk tnye. Ocean ni yang dekat dengan kampus uitm bandaraya melake ke?

    BalasPadam