Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Sabtu, 9 April 2011

~Selangkah lebih cantik~dengan Mary KAY!!

Syukur alhamdulilah dengan limpah kurnianya memudahkan urusan saya dan hajat saya tercapai...pada en3 yang lepas saya ada bagi tahu "projek kecantikan" so percubaan pertama bagi saya "great!!!!!"

so now sayalah independent beauty consultan Mary Kay..."great"!!!dan hari ini ada Skin care class di mahkota hotel so dengan restu dan izin suami saya pergi dengan tujuan baik..dan syukur alhamdulillah bakal dapat berita baik jugalah...

so pengalaman untuk hari ini saya sangat teruja pada wanita2 yang ada bersama saya yang saya pikir amat sesuai dengan"selangkah lebih cantik" memang padanlah..coz anugerah tuhan semua dah cantik..tapi dengan menghadiri klass ini...banyak info yang kita belajar..bukan hanya tertumpu pada bisness sahaja..

dari sini saya juga nampak kesilapan lampau yang saya lakukan!! yer tetap ada kelemahan dan saya seperi budak baru belajar juga..

dan yang paling menggetarkan hati saya dan sampai sekarang saya mencari erti sedalam2nya..apa yang pengasas mary kay kata:::: 1~ tuhan 2- keluarga 3 kerjaya!!! saya itu sahaja yang perlu saya FOKUS!!!

SO kepada anda yang di luar sana yang sedang mencari peluang atau berminat dalam bidang kecantikan saya juga sangat berbesar hati untuk berkongsi~ emailkan sahaja :-kepada musliahmdderus@yahoo.com.my

sekian sahaja untuk hari yang penuh makna ini!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan