Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 12 April 2011

NAK JADI PERUNDING KECANTIKAN MARY KAY ^-^ HUBUNGI ALIA: 0162744684

ALhamdulillah satu permulaan yang sangat berjaya:-
bila saya sudah melangkah kedunia  MARYKAY saya yakin dan percaya..inilah dunia saya dan saya yakin disinilah segalanya akn bermula...mohon dari ALLAH permudahkan segala urusan saya dan juga mohon restu suami agar diberi keizinan dan kepercayaan diatas apa yg saya lakukan..

TETAP BERDEBAR..TAK TAHU BAGAIMANA NAK MEMULAKANNYA:-
ini perihal saya dengan guest>>> ambik masa2 hari juga saya pk apa nak cakap dgn guest saya..yer lah nak tanya jugak adakah dia suka o tidak dengan kelas skincare yang saya jalankan n bagaimana dengan produknya....huhhhh

tapi masa NCO sd aza dah bagitahu n ada ajar cara2 mcm mana kita nak deal n call customer..>>>> jgn putus asa walaupun ditolak mentah ~tetap layan dengan mesra!!!so saya buat sajalah..saya sudah bersedia menerima apa saja...

                                                         pop
                                                         
                                                         pop

                                                         pop




huhu...lega rasanya bila dia sangat suka!!! n dia nak beli produk dari saya....syukur..dan betul apa yang SD AZA cakap...jangan putus asa..dan saya terus matikan perbualan untuk terus berjumpanya~ yess dealllllllllllll n suksess so my guest ini pun bakal jadi FUTURE BEAUTY CONSULTANT~

dan amat gembira saya ada kawan yang sama2 akn menjadikan impian kita realisasi....

so begitu semangatnya saya..dan harap anda juga macam saya..bila kita yakin dan fokus kita pasti akan dapat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan