Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 28 April 2011

FREE SKINCARE & MAKE UP AT TAMAN PERKOTA,BT HAMPAR

Hai..kesibukan masa betullah sejak dah join dengan Mary Kay nie...mmm tapi best..inilah yang saya suka...ok ini scc(skin care class) saya yg ke-2 di taman perkota,bt hampar~FREE ajer tau facial n make up...marykay lagi...
so sesiapa yang rasa berminat untuk mencuba produk marykay yang2 sgt2 berkuliti dan mewah ini boleh terus hubungi saya,atau yang sedang mengalami masalah kulit yang sangat kritikal..mailah dapatkan rundingan secara percuma darin saya::::

so layanlah pic suka-suki kami nie:-D









                                                                 D O N E  MY S C C
mana tahu ini giliran anda pula dan mana tahu bakal beauty consultant!!kata Mary Kay ASh (founder) setiap berlakunya skin care class pasti akn melahirkan seorang "beauty consultant" dan saya percaya itu...

BERMINAT UNTUK MENJADI BEAUTY CONSULTANT MARY KAY : HUBUNGI SAYA TERUS:: ALIA MD DERUS - 0162744684!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan