Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 11 April 2011

Skin Care Class facial dan make up basic DIMELAKA!!! FREE

Begitu teruja semua bila kata FREEkan...YESS klass yang MARY KAY adakan pada sabtu lepas memang free tiada bayaran dikenakan di hotel mahkota lagi~ok saya nak tunjukkan guest saya dari QASEHTINA SPA yang saya hargai saya bagi mereka peluang merasai "sessi belaian manja" sebagai tanda terima kasih mereka kerana menghargai dan percaya kepada saya:-













memang sangat seronok semua~saya pun amat teruja~so kesempatan ini jika anda juga terbaca ini dan hendak merasai pengalamn di makeover oleh Beauty consultan MARYKAY..saya bersedia membantu anda dan jangan lupa CALL direct:  ALIA 0162744684 (Perunding Kacantikan Mary Kay) atau email kepada saya: musliahmdderus@yahoo.com.my dan jika berminat boleh bertanya juga tentang kerjaya sebagai BEAUTY consultan MARY KAY!!!

SEKIAN .."memperkayakan hidup wanita"~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan