Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Ahad, 12 Disember 2010

Bukak IQRA' dan praktis 99 nama allah

Alhamdulilah syukur~
sungguh indah dan baik cuaca di melaka hari ini...

harapan aku semoga perjalanan "homeskool " kami berjalan lancar amin....
masih ada juga kata2 sinis dari ahli keluarga dan teman.."mampukah" aku untuk mengajar ank bersekolah di rumah untuk sesi 6 tahun Qistina Putri...tak lupa juga ada yg memberi support sepenuhnya...amin...
yang penting aku dan qistina bersunnguh...(hehe..mcm pertandingan plak)

ok status IQRA~
-masa kakak pra sekolah haritu 5 tahun ada hantar g ngaji kat ustazah Rafidah...tapi oleh kerana kesibukan aku dan suami kami selalu outstation...banayk ponteng

-hanya ajar ulang2 apa yg dia dah belajar..tak konsentrate pun

SO NOW~
-adalah " WAJIB" hari2 aku akan mengajar BACA iqra..wajib..wajib...
alhamdulillah 2 hari lepas kami dah start
-adalah " WAJIB" lepas solat aku akan mengajar baca 99 NAMA ALLAH...

Alangkah terkejutnya...masa tu..beli buku AULAD edisi DIS..ada page 99 nama Allah..bila aku nyanyikan kakak boleh follow walaupun kurang jelas..tapi lagunya ada..OMG~
kakak kata kat sekolah cikgu selalu buka nasyid nie...

ohwhhh...thankS cikgu SURIA N cikgu LELA...*BERTUAH*

so hopefully akan berjalan lancar...
adik pun follow sekali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan