Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 14 Jun 2013

Bersalin di hospital kerajaan o swasta

selamat petang..bese time nie rajin nak updated...

dari semalam dah mula rasa membawa perut..kurang selesalah...esok 19w! weewit cepat nak masuk 5 bulan dah....alhamdulillah...

kelahiran kakak dan adik sebelum nie di GH melaka sahaja...kalo ada rezki lebih kali ni nak private..tapi bila pk balik rasa agak membazirkan...huhu!! kalo ikutkan masa kakak dan adik mmg tak der masalah langsung...semua nurse dan doc baik sahaja..lagipu hospital rakan bai...

so kali nie..aku rasa nak bersalin kat gh jugak....walaupun belum bg tahu husben..coz dia pun ckp..kalo rezki lebih pergi private..tak perlah...adil dan saksama kan..paling penting kelengkapan anak dan persediaan masa berpantang nanti mestilah tip -top!! 

coz kali ini aku tak mengharapkan mak aku jaga..dah anak ke-3 pung..coz mak aku pun ada hal jugak..kakk ipar n adik aku pun bakal melahirkan ank pertama..so bagi can kat diorglah kan..sian plak mak aku...lagi pun husben dah janji akan jaga aku nanti...

so jangan membazir untuk benda bukan2...aku rasa rawatan o laanan tetap sama ..aku dah serve..cuma bezanna makanan kat private lebih sedap..adoii aii time tu nak makan pun seleralah..mcmlah balik umah tak boleh makan...lagi pun apa2 masalah private tetap akn rujuk gh jugak....


hehehe.tapi  terpulang kat masing2 poket sendiri kan....apa penting semua selamat dan dipermudahkan!!

esok nak g buat mgtt!! apalah kisah plak ek..nanti hapdate k!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan