Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Sabtu, 12 Mac 2011

Aktiviti hujung minggu~

^-^  masa setiap minggu sungguh cepat berlalu~ kadang2 tak sempat nak capai apa..kejap dah petang n malam...

 hari jumaat: my  mil datang umah  ...memg biasa ambik dia tapi dis week my bil ada urusan kerja dia hantarlah mil kat sini...cuaca memg sejuk hujan jer sepanjang hari...darling selimutkanlah maknyer tido...huhu*baik sungguh melayan maknya*
then aku tgk dia tgk selimut tu...rupanya kain selimut tu jenis berbulu n benang2 nya berserabut sekali...itu memg pantang mil..." Ya...(panggilan aku)singkatan "Lia" ambikkan gunting biar mak gunting benmang nie...huhu bertapa tekunnya...sambil baring pun jadi...dari dia datang sambung lepas lunch lepas tea time...huhu...sampai request nak tido sini...kesian plak nak suh tido tas sofa jer tapi katanya tak kisah...kang menyesal plak tabi tidokan...thank mil banyak2...cz selimut tu jadi mcm tu cz basuh masuk mesin...then slepas aku lipat simpan ajer rasanya setahun tak tgk!!

sabtu: pagi menguruskan mil...memg kesiankan ...tapi syukur umur panjang...tapi apakan daya tiada kekuatan ingin menguruskan diri sendiri...memg sangat tragislah....itulah pepatah mengatakan" seorang ibu boleh menjaga 10 ank,tapi 10 ank tak boleh jaga seorang ibu" memeg betul pepatah itu...."ya allah aku bermohon padamu memberikan ku kesabaran dan kekuatan juga kesihatan untuk menjaga mil aku disini nanti..." dan yang penting keikhalasan dari hatiku sendiri....insyaallah allah akan berikan ganjarnnnya nanti...

lepas hantar umah bil...meneruskan perjalnan balik ke kampung~ memg aku suka....jumpa mak n abah..tapi kebetulan ada wedding umah sahabat baik mak n abah...singgah sebentar makan...n ambik kakak skali..uhhh sungguh rindu dengan pitri ku sorang nie...sian...pandai bawak diri...tapi cuti skolah kan baru saja bermula...mmm..memg aku saja nak hantar lebih awal umah nenek cz time cuti aku ambik...biasalah rumah nenek tu time cuti ramai sungguh org...rumah pun hari biru tak terurus...sini terjerit sana melalak,kadang aku pun pening..tengokan..apa nak kata itulah rumah tempat berkumpul!! tapi yg  pelikkanya setiap minggu jadi gitu...sian plak mak n abah nak melayan..:-((

ahad:: pagi2 rajin plak nak buat kmek..yg selama ini tak pernah menjadi dan kali ini sekali lagii...aduhhh nampaknya aku yg kena makan sorang....tak per..at least aku ada usaha n bila darling tengok ketekunan aku nanti pasti dia hantar aku pergi klass...dan mungkin apa yg aku nak dia pasti akn berikan...hehehe...

so enjoy sajalah hujung minggu nie..dirumah..masak sdap2 ..makan...tgk tv...tido...ikut mood ..keluar jalan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan