Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 31 Mac 2011

mahu nangis rasanya..

segera aku menyiapkan diri sendiri supaya senang aku tak perlu kembali ke tingkat atas lagi..siap pakai unifom meeting aku..gocoh ganyah rasa,,jam tunjuk kul 8am..ahhh   cepat..segera aku capai periuk besar n cerek air masak air panas..segera menjengah mil...*uhhh lega* masih lena dibuai mimpi agaknya..^-^ tak sampai hati rasenya nak kejut..putri ku plak disebelah katilnya sedang merekot tido dalam timbunan buku2..

setelah air siap n masukkan dalam baldi..sediakan kursi...ter kejut..masa jalan begitu pantas...mil pun mata dah terbuka! bukakan kelambu....mil tengok saya dah siap dengn uniform..mil tak lengah segera bersiap nak mandi...aduhhh sedihnya aku! rase tak sampai hati ..tapi apakan daya ..jika aku tak segera siapkannya..aku akn kelewatan menghadiri meeting..tapi syukur mil faham...sambil menunggu mil mandi aku buatkan susu anlene+milo +gula..n roti bersama butter sahaja...mak ini saja yg lia dapat sediakan!tak per..lia pergilah ...mak jgn jalan2 yer..kakak teman mak..apa2 suh kakak call..yerlah...

setiap pagi inilah rutin saya...mcm lipas kudung buat kerja nak urus kan mil n kemas rumah sebelum adik bangun..
itupun masa tak cukup..cz bila saya dah buka fesbook terleka..huhu..tapi boleh melegakan stress gak..berkomen2 ngn kawan..itulah saja..

kadang2 lunch jejak sampai 2.30 uhh..itu semua kelemahan dan kelambatan saya buat kerja...

berazam>>> esok saya akan lebih menguruskan masa saya dengan lebih sempurna lagi..


sempat jugalah hari nie sediakn menu "nasi ayam menanges"saper tak makan memg nanges..faveret kakak n adik..tukar2 selera..

dapat lelapkan mata 5 min tadi pun dah cukup bermakna n lega!! alhamdulillah..
wah!! esok APRIL menjelang...apalah ceritanyer plakkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan