Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 1 Mac 2011

Motivasi baru~ produk baru!!

alhamdulillah syukur...

pukul 3pm.. tadi kawan baru yg saya kenal di Jusco datang kerumah bersam jun n nurul...perjumpaan yg tlh kami del kan dengan selamat...^ thanks all^ sudi datang dan berkongsi sedikit ilmu bersama saya... abaout KECANTIKAN...

wah ...walaupun saya juga freelance beutician....tapi masing2 punya cara ada kelainan...so sebelum mereka datang saya dah kemas bilik spa saya yg dah berhabuk tu...rupanya bila mereka dtg tak perlu lagi baring2 bagai mcm selalu saya buat tu...hehe..cara barukan...

ok, zai ( selaku beuaty consultant)mengajar saya pasal hand spa n lips spa....memg produknyer sangat bagus n wangi serta nyaman saya...saya boleh rasakan dat feeling!!

dan bermulalah class facial...lebih kurang sama...tapi caranya lebih ringkas dan sesuai untuk suri2 rumah sepenuh masa yg nak kekal cantik ...

dan diterangkan cara pembelian dan benefitnya...memg saya rasa sgt sesuai dengan saya ...tapi saya juga perlukan masa ketenangan untuk fikirkan betul2 hala tujunya dan masa perbincangan dengan darling....

harap masih ada sinar harapan saya....

dan zai sangat memotivasikan diri saya....walaupun ia muda dari saya...dan pengalamannya yg baru bermula tu agak berbaloi untuk berkongsi bersama...

inikan saya lebih berpengalaman....tapi mampukah saya!!!

mampukah saya...mampukah saya....:-((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan