Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 3 Mac 2011

Tugas makin bertambah!! dugaan akn tetap datang...

hi..hujan panas saat nie...cuaca skang pun tak leh jangka!  ...panas2 buat sakit kepala..bila hujan plak..menggigil kesejukan..

homeskool..anak 2-3 hari ini agak lembab...gara2 ibu yg banyak urusan tak habis2...uhhhh(x sudah) kadang2 pk..malas nak buat kerja lain...nak ngadap ank ajer...tapi bila pk kan balik...tak kan nak buang masa gitu sahaja sedangkan kita masih muda banyak peluang..ilmu ..kerjaya..kekayaan yg kita boleh kecapi untuk bekalan hari tua...buat apa nak dok memeluk tubuh!!!! memglah bila tak kerja urusan kewangan diuruskan suami...tapi kadang2 tu..mcm 2 benda yg kita nak...seganlah asyik nak mintak ajer!! memg akn diberi tapi...org yg pernah memegang duit sendiri tentu akn faham situasi ini...:-))

tambahan pulak..minggu depan..giliran saya plak menjaga mertua~ ibu mertua yg sangt uzur umur pun dah cecah 90 tahun..tak boleh jalan..semua kena diuruskan....saya bermohn agar diberi kekuatan dan kesihatan agar saya dapat melakukan yg terbaik untuk suami saya..ini lah sahaja cara saya nak menjaga  hati& membalas budi...ibunya ..ibu kita juga..sepertimana dia melayan ibu bapa saya begitu jua saya..."mohon allah mendengar rintihan hati hamba-mu ini"

saya bukan risaukan apa...si adik tu ...dengan atoknyer(nenek) pun dia cemburu..ini plak my mil ada lama kat sini..jgn dibuat ragam dan perangai sudah..cz adik nie mengada2 sgt..nak sentiasa berkepit ajer...kadang2 tak tahu nak buat cam mn???

insyaallah bulan 4 nanti projek "kecantikan" saya akn berjalan..harap semua smooth saja...saya target sebuln sahaja mesti semua dah settle.... pas2 kalo ada rezki saya nak ambik maid!!!( lom bincg ngn hubby nie) cz biarlah my mil dok selamanya ngn saya...kesian plak dia nak rotate2 ...lagipun ..tak tahu saper yg nak jaga...lagipun boleh uruskan urusan umah..tolong kemas n jaga my mil pun dah ok...itu sahaja..yg saya perlukan bantuan...kerja urusan ank2 dan masak..itu bisa dia atur...

itulah...kadang2 peluang dah datang depan mata..kita dah nampak..tapi allah datangkan dugaan...cth nya mcm saya...selama setahun saya berehat dari biz  kecantikan saya..insyaallah bulan 4 nie..saya dah target nak start semula dengan penuh semangat..allah nak duga saya..mak mertua saya  duduk nagn saya...saya perlu mengurus/menjaganya...bukanlah itu satu bebanan..tapi saya perlu jugak fikir kan keselesaannya...itulah harapan saya agar segalanya dipermudahkan...

amin..

amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan