Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 24 Mac 2011

Anugerah yang tak terhingga :-)

alkisahnya:- my mil (mother in law) skang dah duk ngn saya...rotatelah...dengan ipar duai yg lain...alhamdulillah masih berkesempatan jaga mil....seingat saya masa kakak umur 6 bulan -2 tahun duk ngn saya...kebetulan masa tu mak dok umah ank yg lain sebab saya mengandung n dah kerja....

now masih ada kesempatan lagi...insyaallah saya ingin cuba berikan yg terbaik...memglah org tua banyak cerewet dan ragamnya yg kadang2 menguji kasabaran kita....itu sahajalah yg saya mohon pada allah agar diberi kesabaran yg kuat...dan saya redha....ibaratnya seperti menjaga ibu saya juga....

pelajaran juga buat 2 putri saya...cz bila saya tgk mereka menengok saya melayan/menjaga atoknya...so dia pun pandai kata..."nanti kakak ibu dah tua pun kakak nak jaga ibu....kalo ibu nak mandi tunggu sampai kakak balik kerja...sebelum ibu g kerja kakak akan masak untuk ibu dulu...." syahdunya perasaan saya bila mendengar...

andaikatalah saya buat perlakuan yg kurang ajar ngn mil sudah tentulah...anak saya menengok dan dia juga akn buat seperti itu juga...

dan saya juga percaya dan yakin...bila kita menjaga orang tua kita insyaallah ada balasan yg setimpal buat saya dan murahkan rezki kami sekeluarga.... >>>>kredit juga buat biras2 saya yg lain....almaklumlah mil saya ramai anak lelaki...so menantu2 lah yg ambil alih....

insyaallah semua nya akn berjalan baik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan