Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Ahad, 27 Mac 2011

^ Debaran semakin kuat^

Dengan nama ALLAH yang amat pemurah lagi amat mengasihani....

hati saya agak berdebar - debar rasanya...bila "projek kecantikan "hampir bermula....banyak benda yg saya fikirkan...padahal inilah kerja rutin saya...entah kenapa!!! mungkin suasana yg agak baru...saya mohon dipermudahkan segala urusan saya...dan semuanya berjalan lancar dan harapan saya ada rezki yg lebih dan melimpah ruah *****

bulan april juga saya dan suami agak sibuk...cz masing2 kerja dah start...darling dengan projeknya (buat umah & design) sudah pastilah sibuk ke site n ngadap pc sepanjang hari...syukur juga kerja saya hanya dari rumah mungkin seminggu sekali saja perlu keluar...keterlanjuran ini juga saya nak promot gaklah bisness hubby saya:-

"Perkhidmatan ARKITEK & INTERIOR DESIGN DI MELAKA"

~pakar dalam design rumah dan juga interior
-perkhidmatan kontraktor
-menguruskan urusan perumahan dari tanah kosong hinggalah mendapat kelulusan dari majlis bandaran-
-tempahan kabinet dapur,dan perabot pasang siap terus dari kilang.

boleh hubungi terus:- 0162744784 ( en abu)
search kat fb "qasehtina enterprise" untuk design.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan