Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 25 Mac 2011

Penangan Durian~

rasanya yg enak dan marbeles  buat saya dan 2 putri saya sukakannya..kami anak beranank hantu durian! semalam makan durian terlebih sgt..kebetulan ipar duai datang...biras saya ^Kak Sue^ mcm saya sukakan durian..ditempatnya katanya agak mahal..so kami bawak dia cari durian di melaka...

tempat selalu saya pergi di Bukit baru...berdekatan Perpustkaan Negeri ada satu kedai buah..namanya lupa plak...sekilo rm7 sahaja..tapi semalam saya pergi buahnya comel2 sahaja..so bukan pilihanlah buah mcmn tu...ke depan skit di flat seri siantan..terlamapu besor plak...sekilo rm12...hampir rm100 jugak abg ipar saya belanja...5 biji durian...huhu~ melantaklah kiranya...

                                                             pic taken from mr google~


kat kebun abah pun buah mcm nie..bergyut2...dapatlah saya merasa...hari tu my biras also ^kak Tie^ datang umah n dia bawakanlah kiriman dari abah buat kami...then sminggu kemudian besday adik...kami balik nak meraikan...adalah rezki kami...dapat makan lagi...syukur!!!

penangan durin ini...bila makan memg tak ingat...tapi akibat selepas tu....saya rasa badan terus naik panas n sakit2...kepala plak jadi berat dan mereng...aduhs...kerap kali makan saya merasainya...sampai janji tak nak makan lagi....tapi tu lah pantang nampak! mak slalu pesan durian nie panas...kena banyak mandi n minum air...pasti saya akn buat untuk saya dan anak2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan