Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 3 Jun 2010

Umur sudah bertambah:-)

Genaplah hari ini umur aku 28 tahun..
alhamdulillah dikurniakan kebahagian dan kegembiraan bersama insan2 tersayang...
syukur alhamdulillah...walaupun saat ini aku merindui mak dan abah dikampung...

xsangkakan umur dah semakin dekat ngn 30 an....hi...adakah takut atau xsabar....
memg saja aku tak beli kek..bukan apa..nanti membazi rputri pun bukan suka..so aku masak sahaja...n yang paling best 2 org putri nie akan menyanyi kan lagu..n tulis 2 kad kertas suh aku tutup mata ..pas2 baca....ha..ha..adalah lukisan comel dr kakak..gambar love..apakah yg tersirat agak nyer kat fikiran si kecil 5 tahun nie...
maksudnyer..dia kata love tu ..kakak sayang ibu...banyal love..banyak sayang...:-)...
bijak2...adik pun ikut ajer....

ha darling lak mcm2 dah belikan aku..bak kata order aja...hari tu dapat perabot...katanyer hadiah besday...then semalam g JJ..Aku nampak sling beg..memg hargenya mahal tapi 70% tak kan nak lepaskan peluang..so aku grab ajerlah...mula2 g Carlo Rino..sale 20% jer..darling kata kalo suka ambik jerlah...eeeeeeeei...aku nie kalo mahal2 takut.kecualilah ada banyak sale br beli....kalo tak aku sanggup tg time sale....

thanks darling...

nak pos ganbar sling beg aku yg biasa2 tu..tapi..nice...





cantikkan..thumbs up
;
;
;

1 ulasan:

  1. after less jadi berapa kak?laa naper tak leyak gambar anak kasi ?terharunye la kan

    BalasPadam