Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Rabu, 2 Jun 2010

Barulah rumah berseri

Perabot yg ditunggu dah pun sampai..smalam gak petang...memg cantiklah..bg aku uolls x tahulah kan..alhamdullillah aku panjatkan kesyukuran...hopefully nanti dapat lg...dah pun aku susunkn...walaupun darling memg seorg interior designer tapi bila part kat umah sendiri..aku plk yg jd designer..sebab semua aku yg susun dan beri idea mana nk letak...coz susun ikut keselesaan sendiri untuk buat kerja umah....

daa..itu saja kali nie..xder citer lg...

tp tunggu..aku akan buat ala2 deko henglish tau...kepada teman2 deko yg aku follow tg yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan