Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 23 November 2010

^kerana seekor kambing....^

Betapa bodohnya aku..kerana seekor kambing aku...
berdosahkah aku kerana seekor kambinh aku...
tak patutnyer aku kerana seekor kambing aku...
sememangnya semua kerana seekor kambinh..huhu..^sob..sob..^

en3 yg lepas aku *bersyukur *sangat dapat 2 ekor kambing yg comel..kerana aku ingin membeli dgn abg aku..tapi  hari ini bila aku ingin membayar untuk harga seekor lagi kambing..abg bg tahu..ia bukan milik aku lagi..sudah di jual kep[ada org lain..huhu..tiba2 aku jadi sedihhhhh sangat..kenapakah mesti jadi begitu...???adakah abg aku yg bersalah tidak menepati janjinye..atu akukah yg bersalah kerana hanya membayar harga lagi seekor kambing lewat...itu aku tak peduli..tapi aku marahkan perasaan aku ini kenapa mesti aku bersedih....hanya kerana seekor ank kambing....

untuk menyedapkan hati aku....

alah..kalo aku ada pun bukan aku yg jaga...susahkan abah jugak yg nak jaga...
alah kalo aku ada 2 ekor pun sebenarnya untuk apa???*dah niat dalam hati memg nak beli kambing untuk akikah ank*
alah kalo aku ada kambing pun..bla..bla..bla..hehe

baru lega hati aku...

kepada abg aku...maafkan lah aku kerana muka aku tiba2 berubah...biasalah aku nie kan cengeng orgnyer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan