Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 2 November 2010

Mampukah aku menjadi seperti itu..

^ semua para ibu ingin yg terbaik^ begitu juga aku..mampukah aku buat yg terbaik untuk princess2 ku..uhh lala..dan suamiku yg terchenta^^

aku adalah seorg ibu..
aku   juga jadi chef
aku juga jadi tukang basuh baju*dobi laundry*
aku juga jadi housekeeping
aku juga jadi cleaner
aku juga fesyen designer
aku juga nurse
aku juga kaunter information
aku juga polis
aku juga decorator
aku juga bisnesswoman
aku juga tukang cat

bla..bla..semua juga aku...tapi mampukah aku jadi yg terbaik...untuk semua org...insyaallah demi mereka org2 yg tersayang aku kena kuatkan jiwa dan ragaku..dan menjaga kesihatan..tak lupa jugak *kecantikanku ..demi mereka...

aku juga yakin ibu2 diluar sana ^sama^ seperti aku...jom sama2 kita berjuang demi mereka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan