Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 10 Januari 2011

aku pakai susuk???

salam sayang buat semua>>

o.m.g..tak tahan tajuk kat ats tu kan..ish2 takkanlah saya nak pakai susuk ..kan..bersyukur dengan kejadian tuhan*thanks*alhamdulillah..

nak ceritalah sikit pasal produk skincare yg baru 3 minggu saya pakai..apalagi yg sedang hot diiklan~ Safi rania Gold( 24 karat) ha dalam nie lah ada habuk2 emas yg diperkatakan..tapi habuk eemas nie lain dia tak kekal dalam kulit kita mcm susuk berlian yg diorg pakai tu..hehe*jauhkan yer"*

                                              sebelum*nampak tak ada jerawat..kemain jelas lagi*

jeng
jeng


                           hilangkan..kesan jerawat..itulah yg saya notice..parut jerawat cepat hilang..tapi masa mula2 pakai..dalm 2 minggu jerawat asyik keluar ajer..tapi saya teruskan gak..so far alhamdulillah dah nak habis pun pencuci saya tu..nampak serasi..yg penting sabar..dan kulit pun nampak lebih cerah...

sesiapa yg nak cuba bolehlah..cz saya rasa harga sangat berpatutan...semua org mampu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan