Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Sabtu, 1 Januari 2011

apa yg aku buat aku gembira..korang gembira ker???

Hi...salam tahun baru juga...2-1-11 ahad~

tajuk en3 kat atas tu bunyinyer suka atau tak suka ..entahlah...

tapi semua org punya pendapat masing...yg penting apa yg kita buat kita suka...dan belum tentu org suka...kan...so begitu juga kita..belum tentu kita setuju apa yg diorg buat..heheh..inilah lumrah kehidupan...

tapi walaupun aku tak suka apa yg org buat aku tak akn menyakiti hatinya..pendamkan sahaja..tujuannya tak suka panjang cerita cz pasti akn jadi kecil mengecil hati end up bergaduh ,bermasam muka...itu sudah pasti....

tapi aku tak paham org yang memang suka menyakiti hati org???apakah tujuannya???nak betulkan keadaan?nak lebih mengusutkan keadaan?atau bla..bla...


tolonglah..kita semua hidup bermasyarakat...dalam dunia nie bukan kita sorang..jgn pikir  diri sendiri sahaja...dan jgn pikir kita sahaja betul...org lain juga ada pendapat dan pandangan  mungkin lebih bernas dari kita~

inilah lumrah kehidupan pahit manis......

semoga tahun ini hatiku menjadi lebih kuat dan lebih mendekatkan diri pada yg maha esa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan