Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Sabtu, 29 Januari 2011

Teruja! my darling pandai menjahit

Salam sayang *-* time gini semua org dah tidorkan...saya ajer tak boleh tido padahal esok kakak ada class swimming nak kena bangun awal...

abaikan jap....ok nak citer malam semalam saya dapat MESIN JAHIT...sangat2 suka...alah my sister bg pinjam ajer sementara dia tak guna..."pinjam saja ok"! ok lah...skang nie mood saya nak menjahit rasanya...bukan nak jahit baju pun saja suka2...sementara tgh gelodak keinginanini....

oh! sangat teruja bila bawak balik mesin tu balik rumah my darling tahu handle semuanya...mean nak masuk jarum ke..benang bawah,benang atas semua dia tahu...^-*...
dan hari ini dia tlh menunjukkan skillnyer depan saya dan anak2...kami berseronak..keseronokan...hahahaaa....

oh...tak susahlah kerja saya...cz saya pk nak panggil my sister tolong ajarkan cara guna mesin nie..mmm rupanya ada bakat terpendam...itulah kalo dah ada seni pegang apa pun berseni kan...

k ..lah nite...
ummmuah><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan