Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 25 Januari 2011

dating with frenz!

salam sayang semua...

lagi semalam cuaca mendung hujan renyai2...susah betul rasa nakbangun pagi...gagahkan jua..oleh dek kerana ada tempahan sarapn pagi dari budak2 kilang...pakse!!!uhhh sejuk bangat...
mcm2 urusan nak dibuat hari nie..
~g bank(settled)
~sign drawing(settled)

buat 2 kerja nie saja hampir 2 jam..

ada janji temu dengan teman "sis rafidah" nak ke MYdin mall...

tak sangka jumpa my frenz lama (kat mydin)with her hubby...Sham!...lama betul tak jumpa hampir 11 tahun...tetap sama..saiz badan pun tetap comel..hehe..dia kata saya makin kurus..hehe..tak tahu sabenarnyer saya semakin membesar...

btw im so happy coz jumpa something yg saya suka tentulah koleksi" apple"~n saya dpt inner yg selama nie  dicari..

homeskull~rasa malas hari ini..tunggu mood jap lagi..kids pun tgh mood nk tido jek..

ohh my darling tak der bersama saya tadi...ada urusan kerja di muar...

dapat idea deco* buat cupcake pakai towel kecil" cantik sangat2 nk cubalah....n floor mat yg kak rafidah beli cantik plak..berkenan dihati warna merah*round shape*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan