Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 17 Januari 2011

Gusarnya hati~

salam sayang buat semua~

alhamdulillah syukur*-*

kerisauan saya tiba2 melanda...almaklumlah qistina dah 6 tahun saya homeskoolkan sendiri..harapan allah membantu saya...banyak lg saya perlu pelajari dari teman2 semua..

sekarang nie..saya tgk qistina mula " liat" nak buat homework..aduh!!! pening kepala saya ..saya kena lebih beri perhatian kepada mereka ber-2..

adakah saya sebuk dgn bisness saya!!!

aduh2..saya anggap ini rezki bg saya dan + penat saya~ pagi2 saya perlu menyiapkan sarapan untuk 20-50 org ikut pesanan ..di tempat kerja abg saya..alhamdulillah satu pelajaran supaya saya lebih pandai memasak & kreatif dengan masakan saya...

bukanlah pandai sangat masak*jujurnya* tapi seriusly saya suka mencuba ...dan belajar...:-)
semoga ini tidak menganggu urusan perjalanan homeskull saya bersama ank2...

banyak info yg perlu saya pelajari...*uhhh*

semalam saya jumpa " someone" ada sesuatu dengan dia~* sikit admire*..:-))

harapan saya hari ini & seterusnya maga ALLAH permudahkan segalanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan