Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 28 Februari 2011

Masihkah ada CINTA!!

Lama betul tak cerita pasal ^ kecantikan^ ...sukar ditafsirkan apa itu kecantikan...saya sgt sukakannya...adakah saya cantik!!! hehehe....
kecantikan itu juga satu seni...seni*-*???? pantang nampak benda2 yg CANTIK...dan saya suka tgk KECANTIKAN....itulah tandanya masih ada CINTA...

kepada yg baru mengikuti blog ini mungkin tak pernah tahu sebelum ini saya:-

Tokey spa tau...huhu merangkap duta~ ceh *mengenang* semua kenangan ~ di hadapan spa saya yg tak seberapa nie...

QASEHTINA SPA

*
*
*
*
hanya tinggal kenangan ...
sekarang sudah setahun saya menjadi suri rumah sepenuh masa...tapi kerjaya sebagai beutician tak berhenti disitu sahaja...tetap berjalan seperti biasa cuma agak kurang ...lebih menumpukan hal2 dirumah bersama keluarga...

tapi org kata...kalo darah meniaga itu dah ada dalam diri tetap tak boleh lari mcm mana gaya pun mesti nak meniaga...mcm2 perniagaan saya cuba ..asal mendatangkan keuntungan & halal..

tapi skang saya ada satu lubang perniagaan...harap2 kali ini akn lebih suksess...dan saya bermohon tiada aral yg melintang...pasal kecantikan juga....
jeng
jeng
***

nanti saya khabarkan ia....

insyaallah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan