Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Sabtu, 29 Mei 2010

~Go Genting Highland~

perjalanan yg tak di rancang...memang nak g Genting pun planning tapi bukanlah semalam...
sebernarnyer perancang awal darling kata nak g Bangsar..biasalah tiap2 minggu kami akan kesana tuk menjengah site...pagi2 lepas darling kuar g meeting aku n ank2 bersiaplah...tapi dalm kepala otak aku memg nk ajak g genting....
tapi tup2 darling balik..jom kita g pontian...rumah kakak ipar dia kenduri kahwen...terkapa aku sebentar..terus hilang mood..ishh..tak naklah..coz tak palnning...hari tue kata nk g bangsar...bukan aku tak nak g tapi dah pakai mcm nie...nak kena salin pakai baju kurung palk...kang tiba majlis org dah petang..n tahu ker nak g rumah diorg cam mana...mcm2 alasan aku..tapi betul kan...tiba2 tukar arah tujuan plak...ank2 dah muncung...
Call2 org JB sorang pun tak pick up phone...hmmm nampaknyer ...darling pun anginlah..semua tak jawab...
masing2 terdiam...kakak mulakan..ayah jom g genting...darling pun terdiam...dah..dah..kita kuar jer...aku pun cuba memujuk..k..lah kalo xnak g genting kita bwk ank2 g Putrajaya pun ok...ms kami tgh breakfirst masa perjalanan ..darling kata g genting pun ok...(hmm tersenyum kami dalam hati....)dah sejuk lah tue.....

so..layan lah pic kami di GENTING HIGHLAND...
























kalo nak tengok lg banyak gambar leh g kat FACEBOOK aku SEARCH~ALIA MD DERUS

ok..lbh kurang pukul 6 petang turun semula n singgah kat Taman Cendawan kat bawah tue...
pertengahan jalan Kabus melanda..pemandangan yg cantik n mula terasa sejuk...
dan hujan pun mula turun dengan lebatnyer...
alhamdulillah selamat sampai ke bawah
dan kami terus balik ke melaka
singgah sebentar di Perhentian Seremban pekena lauk negeri
sedapnyer makan TELUR ITIK MASAK LEMAK CILI PADI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan