Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 7 Mei 2010

Nasi Lemak Antarabangsa Kg Baru;-)

Khamis yg lepas .........Bila tiba mood kemalasan nak masak ...apa lg dinner kat luarlah...tak tahu mana nk makan...teringat lak..lama kat dataran pahlawan ni nasi lemak antarabangsa...sebelum sampai hopefully makanan oklah..coz nanti darling tak nk makan..kalau tak kena ngan selera dia..ank2 aku dah suapkan masa kul 7..ntah nk makan lg ker tidak...
hujan renyai-renyai....nasib baik parking dekat jer...
time kita pergi kosong jer kedai ..siap tanyer lg ..ada lg ker...waiteress tu kata ..ada.."selamat datang"

Darling order: nasi lemak n paru (sambal tak nyer kurang sedaplah)
aiskrim tapai (memang superb)
aku order: kuay teow goreng (mmm...boleh tahan..habislah aku makan)
anak2 makan: keropok lekor..(dah lemau sikit )
sate( not bad)
air laici (ok jer)

k...lah pas makan kt pusing2 kat dalam dataran banyak pic yg aku ambik...ok
tapi pic nyer nanti aku share ngan semua...coz...bz sangatlah nie pun curi masa sementara darling g meeting...then pastu KITA ORG NAK G JAAN LG....
kat mana?? next entry kita citer...

BYE.....

****************









Daaaa......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan