Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 17 Mei 2010

Selamat Hari Guru

Tak terlambat rasanye untuk alia ucapkan "Selamat Hari Guru" kepada teman2 guru semua....tapi sambutan hari guru di sekolah kakak pada hari ini..kerana semalam hari ahad...so dari hari jumaat dia dah mention cikgu suruh bawak hadiah...pergi skolah ...he2 tergelak aku...cikgu mintak hadiah ker...tapi bg aku ini mungkin cara cikgu untuk mengajar ank2 muridnyer menghargai guru,almaklumlah ini kanak2 yg baru hendak belajar...puas aku fikirkan apakah hadiah yg sesuai...
hmm..kebetulan pula ada jualan gudanmg barangan maybelline..so apalah salahnyer aku beri cikgu suria n cikgu lela hadiah yg tak seberapa ini...tapi kakak memang sangat excited...tak kiralah kalau ada apayg berkaitan atau ada hal yg berkaitan ngn hadiah mesti dia yg tak boleh tido malam....Alhamdulillah...malam tadi sempatlah aku membalut hadiah itu bersama2 ngan kakak memang dia sangat happy...agaknyer apa perasaan budak sekecil itu yer....




lipstik maybeline yg merh itulah yg kakak bagi pada cikgunyer..yg lain tu aku punyer..beli masa jualan gudang....

Masa kejutkan pg2 pun ok jer tak buat ragam pun...betapa tak sabarnya kakak nk bg cikgunyer hadiah....

Kesempatan ini juga aku nk mengucapkan "Selamat hari guru" kepada guru2 aku yg mana saja berada..kawan2 yg bergelar guru..dan juga abang aku yg seorg guru...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan