Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 17 Mei 2010

Muhasabah.........

Alhamdulilah bersyukur ke Hadrat Ilahi..kerana masih memberi peluang untuk aku meneruskan kehidupanini...syukur2..seperti biasa tiada apa yg istimewa aktiviti kali ini..cuma kali ini..semenjak HARI IBU dan HARI GURU  yang lalu aku ada sebuah azam yg akan aku cuba tunaikan...dan sejak itu aku cuba bermuhasabah diri ini....
adakah aku ibu yg terbaik bg anak2 ku....dan adakah aku guru yg terbaik untuk anak2 ku...
banyak lagi kekurangan dan kelemahan yg harus aku pertingkatkan...mungkin sebelum ini aku adalah seorg ibu yg berkerjaya dan jarang masa bersama anak2...pergi pagi balik malam...demi bisnes...demi perniagaan...semuanya pada fikiranku hanya untuk anak2 dan demi keluarga....tapi sekarang aku adalah suri di rumah ini..sepenuh masa...mungkin 2,3 bulan yg lepas aku agak terkapa n tak biasa duduk di rumah...tapi sekarang aku sudah boleh menyesuaikan diri dengan keadaan itu...aku sudah boleh mengatur jadual harian ku...walaupun kadang2 agak kelam kabut...tapi..aku telah mengambil peluang melayari internet sambil balajar...ada sesuatu yang aku cari..adakah untuk aku atau untuk ank2ku....

Tapi sebulat hati dan suara sudah ku fikirkan..ini adalah masa yg terbaik...untukku fikirkan ..ANAK2 ADALAH PERMATA HATI..DAN MEREKALAH SEGALANYA...ku bermohon padamu ya allah berikanlah aku kekuatan untuk memdidik putri2 ku menjadi anak yg solehah...amin...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan