Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Rabu, 5 Mei 2010

Senangnyer nak kurus

Pagi2 dah g meeting...nie br ada mood nk berblog..setelah melayan kengkawan di facebook..sweet memorilah bila terkenang balik...begitu cepat n pantas masa berlalu...masa zaman sekolah...

berjiwang plak..ek..da lari tajuk nie...ha..senangnyer aku ni kalo kurus...memang aku kurus..tajuknyer mcm aku berangan nk kurus plakkan...whateverlah...

tadi kebetulan lepas balik meeting aku jumpa sahabat karib aku kat klinik mesra..itu memg klinik famili akulah...ini kawan  masa dulu aku bukak spa kat Bazar melaka sentral..Kak maya...hi3 rindu kat akak...biasalah dia tanya...sejak aku da tutup spa naper tak datang sana...biasalah kak..bila dah jd suri rumah sepenuh masa nie..lagi makin sibuk...lagi dia tanyer aku.."naper da kurus"..."ye ke kak"...makin sebuk itu lah jawapan aku....tapi aku teringat semalam masa aku ambik kakak balik ngaji..aku jumpalah ustazah dia..ustazah rafida..customer aku gak tu..dia pun tanye aku soalan yg sama....n then masa aku g nilai rumah abg ipar...biras aku pun tanyer....minggu ni aje dah 3 org cakap cam tu...

help me...help me... macam mana nk GEMOK..

dulu masa kat spa..aku telah berjaya "menguruskan"ramai org...dan aku rasalah ...di sebabkan aku nie tahu makann2 aper yg menggemokkan ..biasanya aku akan kurangkan..dan terbawak-bawak dalam diet harian aku...secara tak perasan...

SO mulai hari ini...
AKU AKAN MAKAN APA SAHAJA..
TAK KIRA MASA....
ini kira cabaran gak nie....

saper ada cadangan macam mana nak gemok..n saper nak join aku jadi gemok..(ada ker..)
jom..jom..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan