Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 31 Mei 2010

Perabot baru sempena My Birthday...

N3 kali nie sangat mengembirakan bg aku..
hi2 sedang menunggu set dinning n sofa akan dihantar ke rumahku petang ini...alhamdullillah ada rezki...insyaallah jadilah raya tahun nie..tiap 2 tahun pun raya jadi gak ha..ha maksud aku raya kat umah aku nie...sebelum nie asyik raya umah keluarga jer....tapi tahun nie nak lah raya umah sendiri sempena annivesary kami yg ke-5(tak sabarnyer)

memng pertama kali beli set nie..sebelun nie seingat aku ada belikan sofa untuk mak..alah sofa murah jer tapi tak pakai dah...terletak ajer kat umah lama..sob..sob..sedih gak..mentang2lah dah ada sofa empuk biasalah dah ada brg baru lama di tinggalkan...tapi aku tak...kalo boleh semua aku nk simpan..tu yg darling kadang2 angin tue...tapi aku sayang cz rasa ada kenangan.....sebelum nie rumah sewa lama ada set dinning n sofa skali tu sebab aku tak beli perabot...skang nie umah sewa gak tapi dah buat persedian tuk beli ..insyaallah tahun depan pindah rumah sendiri....so nak mengumpul harta lah nie........

tengoklah set yang tak seberapa nie....murah jer ada offer...n simple.ok lah dr tak der...

sofa nie biasa jer..tapi yg lain tu aku x minat..semua leather
aku minat ala2 english..tapi darling kata tu nanti ...


set dinning nie memang aku suka..kalo boleh nak warna putih..
tak per nanti boleh spray..tu pilih camnie...


pastu malam semalam gi KK HOME DECO...
frust giler dah xder sales..budak yg kerja kat situ kata..kat melaka paling lama 3 hari...
eiii..frust..memng hari2 aku lalu...tapi x kesempatan nk singgah...

darling kata ..beli ajelah...
eii..mahallah kalo xder sale...??!!

aku beli bantal comel kat mydin mitc..then nanti aku beli sarong ajer kan...kira2 harga sama jer kak KK

nota kaki:ms aku tgh buat en3 nie darling remind kat aku...tu hadiah birthaday you tau..walaupun x lah mahal...hi2 aku tersenyum jer...buat2 nk hadiah lagi....actually aku x mintak pun...n aku dah cakap ngn my girl besday ibu tak yah lah celebrate k...tapi muncung nyer dia..

thanks darling!!

1 ulasan:

  1. uikkk..kak ni hadiap kee upah...banyak nmyer hadiah akak...ini akka kata murah...aduhai,,betuah badan...:)

    BalasPadam