Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Ahad, 11 Julai 2010

FAMILI part 1

salam..
selamat pagi semua..
hik..hik..malam tadi spain dah menang..oooo...
saya bukanlah pengikut bola setia..x sanggup mengorbankan wakti tido semata2 kerana bola...darling pun gitu..tapi mahu kalo ada kawan dia pun jebak sama..huhu..ank nak g skolah nanti x leh bangun wei...
tiada apa yg nk diceritakan nak citer pasal famili aku...tak mahu citer panjang kita layan pic zasssss:-)


ini adalah kenangan terindah kami sekeluarga bergambar bersama mak dan abah
time nie raya 2008
peh 2 tahun lepas nye pic nie tapi i like so much (" ,)

ini pula 6/9 daripada adik beradik ku coz yg masih hidup ank2 mak n abah ada 9 org sajer..coz sebenarnya adik beradik kami semua sebelas org:-(
2 org leleki pertama dalam keluarga sudah meninggal..
alfatiha untuk arwah abg adnan dan arwah abg azmee
semoga kalian terletak di tempat2 org beriman amin..


ini juga sebahagian keluarga aku..cuma hisyam yg tepi skali n isa itu adalah tetamu kami..hisyam tu adik ipar abg aku n isa itu adalah ank angkat mak aku..peh sejak bila dia jd keluarga angkat kami yek..entahlah..welcome isa..

sama kan:-)
mereka ber2 ini ank cina..(tul ka)
bapa mereka( Ibrahim bin abdullah) telah memeluk islam dan berkahwin dengan nenek aku (burok)
itu sebab kami nie ada yg rupa cina n india..mak plak mcm ada mix india tapi tak dapat dikesan sejarahnya..

abah bersama  maklong kesayangan kami "-" kakak abah
mereka nie jer 2 org adik beradik..mak pula tunggal..tapi ada adik beradik tiri tapi kami x rapat dan jarang skali kami berjumpa..pada hal senegi jer..tapi entahlah napo jd begit..kami adik beradik pegi rumah "mak arah" (panggilan untuk mak sedara kami..)setiap kali raya..tapi mereka x pernah pun sampai umah kami..kadang2 jemputan pun kami tak pernah datang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan