Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 17 Februari 2011

Aku masih disini *-*bergembira dengan kesibukanku!

Salam sayang buat teman teristimewa:-*pembaca2 blog ini..dan jika rajin singgah2lah ke blog my dotter akulah putri

perjalanan homeschool untuk kakak berjalan seperti biasa cuma malas nak upload apa perkara yg saya buat..kesuntukan masalah bila saya nak ngadap netbook nie...cz bila saya mula menyentuh mulalah mereka pun ambil kesempatan..sedang saya menaip nie pun haru biru dibuatnya..adik sedang merengek2 nak bf padahal bukan saya tak bagi...hampir 2 jam duduk dipangkuan saya..sakit2 badan dibuatnya...

menjadi rutin kami pergi kedai buku *-* semua suka~dulu memg pergi thaikuang tapi skang nak tukar angin lah plak...saya nak ke Popular kat Jusco..pun banyak buku2 best2apa yg saya nak kongsikan saya beli satu buku cerita untuk kakak " PETER & JANE" (1a) ALHAMDULILLAH ..kakak dapat baca dengan lancar...kebetulan saya sedang mengajar cara phonic untuk  vowel "a" cth" a,at,bat,fat,cat,dab,gap...saya dapatkan di internet juga~

tapi hampir 2 minggu saya menampal word nie diruang tamu..tapi masih ada lagi 2,3 word yg kakak lupa*atau konfius*

semalam pergi giant belikan white board"mathematic* siap pennya skali...operasi tolak dan tambah..saja tukar angin...buat latihan kat tempat lain plak..kadang2 kita ken afikirkan cara yg dia suka supaya tak boring!

adik plak..puzzlelah pilihannya...tak silapnya ada 3-4 koleksi puzzle untuk adik...cz saya tgk adik nie ada lain sikit minatnya....masih samar2 tapi apa yg dia suka n minat saya pasti tunaikan...

kelas renang minggu lepas pun ~ thumbs up !! untuk kakak excellent!! setelah 2 minggu sebelum itu buat perangai...alhmadulillah terlebih advance plak saya tgk gelagatnya...hopefully minggu ini pun sama dan lebih bertahan dalam kesejukan air...

owh panjang betulk cerita sayakan!!! my skill menjahit alhamdulillah ada lebih baik..semalam petang sebelum g Ginat saya singgah membeli cotton lace..uhh sungguh cantik dan tak sabar rasenya nak buat projek saya...dlm kepala otak nie mcm2 prokek nak buat..kalo cerita owg pun penin..terutama my darling!!

daaa...c u then

Tiada ulasan:

Catat Ulasan