Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 14 Februari 2011

Skirt yang comel

Salam sayang kepada semua teman2 blog *-*

pagi2 lagi setelah saya siapkan tempahan bihun black pepper (40 bungkus) dan hantar..saya sudah duduk di sudut tepi..untuk menjahit..cz tiba2 mood ada....melayan gak Fb sebentar...

hari ini mood nak menjahit skirt untuk si comel putri 2 saya nie... darling plak takder...*sifu* saya..mesin plak buat ragam..aduhhh kena tunggu...sambil tu saya potong2 dulu..puas pk cam mana...

haha..mula2 saya cari kain kembang yg lama..kebetulan agak lama..so sayang potong saja singkatkan..dan buat contoh untuk skirt yang ke-2..

skirt yang kedua corak bear~ kain lebihan sarung bantal kakak n adik~ saya potong buat skirt..hentam ajerlah..cz percubaan saya..nak jalankan mesin nie...

bila darling balik..tolong tengokkan..ok plak mesin nie...*saya x tahu langsung pasal mesin nie* so saya jahitlah...cuba buat sekemas mungkin...1/2 hari juga menyiapkan..berjaya jugak kids pun suka*alhamdulillah....terus kids pakai...comel bangat!!

next saya nak buat doilies plak...tapi nak beli renda dulu....

insyaallah saya akan usaha memehirkan ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan